Premium Beautiful

Premium Beautiful

Wednesday, December 15, 2010

lamanya..

Lama tol xberblog..napa?
Laptop dah rosak..huhu
Ada pc kt umah tp takde tenet..
Pc saya takde wifi ye cik-cik,puan-puan..

Minggu ni dah 37 minggu mengendong si lil dude..
Tapi minggu2 terakhir ni la yang memberi cabaran yg agak besar jua la..
Tido malam ku tidak lagi nyenyak..asyik terjaga sebab baby mengeras dengan jayanya..
ada mlm 2-3 kali la terjaga..ada malam setiap jam..
Pastu sekarang ni pon die suka strect every part of his body which mean mmg rasa semuanya la..
tangan,kaki bontot die semue..
tp yg musykilnye..bile nk ambik video je trus die stop...
kalo tak bukan main lg geraknye..
pemalu cam bapak die..

Sekarang ni kalo duduk pon,susah nk bangun balik..
kene berpaut kat something..
kaki dah mendemok..makin hari makin demok..
dah rendam air panas+ salt pon tak jalan gak..

Walaupon rasa ati nak g jalan sana sini tapi kaki dah cepat sakit.. :(

Kesimpulannya..
Banyak tol dugaan ibu mengandung ni kan..
Lagi2 kalo hubby jauh..
tapi takleh layan sgt perasaan sedih tu..
awal2 ari tu ade gak la tiap2 ari ternangis2..huhu
ni dah 2 minggu tak jumpe!
adeh..
leh mereng rasa..

Hopefully en hubby leh balik la minggu ni..
Nak g Tutti Frutti mak ngah kt OU..pastu g wedding kt bukit damansara~
cakap cam larat je kan..hahahah..
Jom layan gambar wedding kwn ku ari tu..

After solemnization..

Dayang-dayang

Tengok perutku..Ke depan sungguh..


With granma to be..huhu


Gojes bride and groom~


p/s: lambat lagi ke anak aku ni nak kuar?hmm...

2 comments:

~♥ iella ♥~ said...

perut ke dpn pun pun tp dlmnya ada hasil berguna...

memboncit pun tetap cantek..okey...!

http://fadthnwan.blogspot.com

lyana said...

ehhhhhhhh? gile tgi perutmu... u knw wht? u still looks good with this figure, I bet ur hubby would love u even more since both of separated quite long...ngehehehe.. beban betul rasa rindu tambah2 perasaan mak buyong. be strong ya sis! pray everything all good things for you and family.InshaAllah.

Love

Love

we're in ♥♥