Premium Beautiful

Premium Beautiful

Monday, May 31, 2010

kene pangkah

makanan yang dipangkah
1.kari
2.laksa
3.sambal belacan
4.nasi goreng kampung
5.nasi goreng belacan
6.pizza hut
7.garlic bread
8.kfc
9.sup daging
10.ayam paprik

mkanan yang boleh di makan
1.ayam goreng
2.tomyam
3.biskut oat krunch
4.kismis

deng..bile leh mkn dengan gembiranye balik..
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

7 comments:

Fieya said...

list yg boleh dimkn ada persamaan ngan ape yg en ani leh mkn kah? hehehe

cik ieza said...

uihhh yg kene pangkah tuh adelah makanan harian aku! abisla kurus kebulur la aku kalo cmni hihi!!
sabo2 nisha...sbulan jek kot ko kne pose cmni nnt ok blk la tuh

Miss N said...

fieya: ayam goreng tu fav encek ani..yang lain tu je yg lalu mkn buat masa ni..

zah: lain org lain symptom..huhu..tak rasa kebulur pon..mmg tak lalu mkn langsung..

yang pelik nye makan tak byk..perut buncit..hahaha

Fieya said...

perut buncit sbb baby mbesar... hehehe... takpe.. asal ada mkn gak kira okla tue... paksa pn paksa la...

✿ EyZa ✿ said...

Eyza baca apa yg nisa tulis ni pon dah rasa nak wekkk..

Lagi penat taw.. x bole dgr org sebut pasal makanan, x bole bau org menumis.. tapi bila makanan kat depan, ok plak.. Tapi kene makan sepantas yg mungkin, kalo tak...... :(

Penat kan camni.. tapi xpe, harus redha.. besar pahalanya tu.. =)

AmyMizzunderstood said...

masa 1st trimester..saya hanya mampu makan bubur mc d jek..lagi sedih!!uwaaa..tak mahu terjadi lagi plss...sekarang dah ok sket..

Miss N said...

amy:dah try bubur mcd..tak lepas la amy

Love

Love

we're in ♥♥