Premium Beautiful

Premium Beautiful

Monday, March 1, 2010

benci bile...

org cakap kita dah gemuk,berisi dan sewaktu dgnnya..
AKU TAK NAIK BERAT OK!!!
SIYES..
cume maybe cara aku pakai tudung..
since azali muka aku lebar..
family aku semue tau..
kalo aku pakai tudung bawal aku nampak kurus..
bile aku pakai shawl aku nmpak debab..
its my chubby cheek..
biar laaaaaaaa....
wuwuwuuw..
sedih daku begini...
paling aku benci bile org tanye,"dah ade isi ke?"
nk kene sepak ke woiiiii..
takde isi...kalo ade aku bgtau la..
geramnyeeeeee...

5 comments:

✿ EyZa ✿ said...

Relax nisa.. itu mmg soklan femes utk org2 yg baru kawen.. Jgn stress..

Ckp kat diorg.. kalo dah ade isi, diorang blum sempat tnye kite dah bgtau laa...


p/s : InsyaAllah, ade rezeki kite nnti.. i pon kene relax lagi after miscarriage ari tu.. :(

Fieya said...

jgn la marah2 pn nisha.. nnti kang gugur rambut lak sebab stress.. sng je.. pakai tdg bawal balik.. hehee =)

- Gie - said...

diorg x sbr nk menimang.. wakil dr kak nisha. suh la derang beranak.lol ;p

Fieya said...

hahaha... sblm suruh dorg2 yg ckp tue beranak suruh depa kawin dulu... hahaha

satria kelabu said...

hihi..ble blum kawen sgt stress ble org len asik tanye 'bile mau kawen'

pas dah kawen nnt stress plak org tanye 'ble nak dpt anak'!!

hu3 byk btul songeh mereka2 ini eh hihi =P

Love

Love

we're in ♥♥