Premium Beautiful

Premium Beautiful

Sunday, January 10, 2010

duabelas

duabelas hari lagi beb!!

omg..
berbagai bagai dugaan yg menimpa aku lately..
sgn mencabar kesabaran,kewibawaan dan semue jenis ke ke yg ade!
arghhhh..

nk cita pon terlampau banyak..
dan aku juga sgt malas nk hapdet..
malasssssssss..

i miss my bestie~
hujung minggu depan ni ade partay liar bersama rakan2 skool dulu..
sgt berterima kasih dgn my MOH yg terhebat..
tp party liar ni adelah utk 4 bride to be~hihi
kite nntkan la camne ek~..hihi

1 lg..
ni mmg salah aku la..
tak tgk dimension sticker to tq tag tu bape ..
skali dpt..
mak aku ckp besar 10 sen! 10 SEN beb!! watefishmonger kan..
trus naik darah aku..
dah la seblm tu, gado ngan en a.n.i..
mmg ssgt sgt kemarahan versi monster menyerang jepun tanpa ultraman dtg membantu..
arghhhhhhhhhh
tensi mcm haram..

duabelas..
aku tak percaya..
cepat giles..h

arghhhhhhh
nk mkn takut gemuk..
nak tido tak leh..
tolonnnnnnnnnnn

1 comment:

Safiyah said...

ur wedding is just around da corner la nisha... r u ready for a new beginning.. time do fly so fast. rasa cam baru je grad n now everyone is taking their own path... huhuhuu... rindu masa kat penang dulu...

Love

Love

we're in ♥♥

Daisypath Anniversary tickers