Premium Beautiful

Premium Beautiful

Friday, October 23, 2009

Salammmm..

Lame jua tak hapdet ini blog..
Asyik dok bloghopping je lately..

Skrg ni agak pening gak la sebenarnye sbb masih tak jumpe baju sanding yg berkenan di hati..
Kalo nk buat baru cam sempat je..
Tapi tu la..
Ade je design2 yg dah berkenan di hati..
Taaaaapiii.. Ongkosnya tidak brapa ade..
Yg berkenan kene reject dik bonda tercinta ..
Makeup yg kusuka jua di reject...

Arghhhh..

Antara baju yg menjadi pilihan utama tapi bajet ciput..
1. Rumah Kebaya - terasa diriku seperti Bunga Citra Lestari bile menyarungkan baju itu~owh..
2. Udaimatunnur - Lawa gak..Sesuai untuk muslimah1 sejati masa kini..Not revealing la eventhough its lace..
3. Man Kajang - No need to intro bout this designer la kan..Well known

Makeup pujaan ati
1. Amyjanz - rm800 skali makeup?gugur lg rambut ku ini..
2. Saidatulnisa - Nama kite almost the same kak..Leh kasik discount x?hehe..


Tolong dakuuuuuu..
Ade tak makeup artis or baju ala2 mcm the list above?..siyesly memerlukan bantuan..Bantuan kalo nk bg pon syukrannnn..hehe..

List kene reject dek ibunda :
1.Baju mcm Arma Couture ..- simple sgt katanya..but i likeee..
2.Makeup by emmapesona - pucat katenye..but i likeee n afordable..

akhir kate..
kalo semue kene reject, byran2 yg terlebih tu nk die sponsor..sbb budget ku sgt keciikkkkk..wuwuwuuwwu..
HELP MEEEEE...

p/s: nape la aku keje jauh sgt..susah gileeeeeeeeeee

No comments:

Love

Love

we're in ♥♥